pátek 19. února 2016

I LOVE MY NEW HAIR AND MESSAGE THOSE WHO DON´T LIKE IT


Konečně po dlouhé době, tedy skoro dvou měsících, co mi tahle úžasná barvička ležela netknutá na stole, jsem ji mohla použít. Asi se budete divit, proč jsem ji nepoužila ihned. No, vlastně jsem měla takové nutkání každou chvíli, ale odolala jsem. Dřív jsem ji nepoužila z toho důvodu, že jsem si ji šetřila na nějaký okamžik, kdy ji budu moci pořádně provětrat. A tím okamžikem byl maturitní ples naší střední školy.
K plesu se raději vyjadřovat nebudu, a tak tuhle část přeskočím.

Ach bože, jak já tu barvu zbožňuji ♥
No řekněte sami: „Není prostě božsky dokonalá?” Já myslím, že ano.
Ale je mi jasné, že někteří z vás si teď ťukají na čelo, kroutí hlavu a možná se i smějí tomu, proč takovouhle barvu vlastně mám. Proč jsem si na vlasy dala něco tak nepřirozeného a neobvyklého. Vždyť to si přeci normální člověk na vlasy nedá, protože je to prostě divné. 
   Ono by mě samotnou ani nenapadlo tuhle věc rozebírat, protože jsem si jednoduše říkala, že žijeme ve svobodné zemi, v době, kdy je všechno běžné, každý si může dělat skoro co chce, a nikdo nic neřeší. Aha, asi se mýlím. Dostala jsem totiž takový podmět od určitých osob, a tak vám něco málo prostřednictvím toho článku povím. Neboť už mě zkrátka nebaví některé věci řešit, zaobírat se jimi a neustálé pohledy některých lidí mě především unavují.
   Pomalu jsem si zvykla, že pro někoho budu možná jiná, zvláštní a divná. A nějak mi to nevadí. Sama vím, že se asi nechovám, neoblékám a neprezentuji, jako "normální" a každý druhý člověk. Nebavilo by mě to. Nepotřebuji být něčí kopie. Vždycky jsem chtěla být a také budu originál. S vlastními názory, stylem, žánrem hudby a prezentací sebe samé. Opravdu se vy, kteří mě za to tak nemáte rádi, nemusíte bát, že bych kvůli pár slovíčkům, která vypouštíte ze svých úst, nebo s nimi zdobíte sociální sítě přestala být sama za sebe. Že bych se zařadila mezi vás a byla na chlup stejná. Ne. Vy mi jen dáváte další podměty, abych se mohla ještě více odlišit.
   Jen nechápu, kde berete čas a sílu řešit vkus a styl ostatních. Kord v této době, kdy by každý z nás bral den dvakrát tolik delší. Zkuste se zaměřit na něco prospěšnějšího, protože ty vaše rádoby "statůsky" mi přijdou bez smyslu.
   A pokud to čtete právě vy. Ti, kteří ty jedovaté věci pouští do světa, tak se nad sebou zkuste zamyslet a uvědomte si, že to k ničemu nevede. Někdy jste mi vážně pro smích asi tak, jako já vám.
A všem mým haterům přeji pěkné ráno, den, nebo večer ... pokud to právě čtete ... !
A šiřte kolem sebe jenom lásku ♥

Love you ♥ 

Žádné komentáře:

Okomentovat